2011-08-02
22:36:33

Liar Liar

Nu sitter jag lyssnar på Cristina Grimmie. Jag älskar henne, helt seriöst!! <3
Åhh, när jag lyssnar på hennes låtar så vill jag verkligen lära mig att spela piano! JAG VILL JAG VILL JAG VILL!
Men jag tror faktiskt att jag kommer lyckas. För jag menar, har man viljan klarar man nästan allt! Så är det bara. Det kanske inte känns som det men grejen är, man måste tro på sig själv. På det man gör.
Mamma har sagt att jag kommer kunna få gå på pianolektioner i höst om jag vill. Jag vet, igentligen klarar man det mesta via internet men jag vill gå på pianolektioner. Skulle va så kul om man hade en keyboard (stavning :o) också. Som stod på rummet och bara yeye typ ^^ Okej, vi har värsta pianot men tycker att keyboard känns mer speciellt.. är det bara jag som tycker det?
Vi hade en keyboard förr men vår gamla hund Chili bet isönder sladden som skulle sitta i utaget och nån mer grej så man kunde inte spela mer o.O
Aja.. får väll önska mig en i födelsedagspresent. Tror inte att jag får det men man kan alltid önska sig för då kan man ju liksom spela även när man går på gymnasium! :D
hehe..


Postat av: Louise

Älskar din blogg! Den är supersnygg och älskar allt du skriver om!

2011-08-02 | 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: