2011-08-12
22:53:28

Lite bättre :)

Nu har jag kommit hem från grillkvällen. Det var superkul! :D Men nu sitter jag på mitt rum och dricker te ur min nya mugg!! :D Har på mig mina glasögonen på huvudet.. bara för att jag inte orkat eller ja.. bara inte tagit av mig dem och skorna har jag också på mig ;)
Aja.. nu längtar jag tills skolan börjar och jag kan visa upp alla kläder!! x) haha.. och ÄNNU MKT MER till The Ark konserten!! Vi ska föörsöööka att få lite shopping innan.. jag vill bara gå i affärer nu och ja.. hehe..
Jag hittade en supersnygg tröja på indiska men som var dyr.. jag hade inte råd!-.- Den kostade 349 :- men jag föll för den! Aja, får försöka hitta nått liknande eller börja spara massa pengar. Jag gillar faktiskt indiska, de har mkt snygga kläder där :)
Ha det gott, sov sött.
Nu ska jag och Ola se på film!
Postat av: a-i

Visa en bild på din andra mugg Lisi :o

2011-08-12 | 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: