2011-08-09
20:38:47

Minnen jag älskar! <3

Igår när jag gjorde om mitt rum så hittade jag ett par underbara bilder som skapar minnen allihop! Väldigt väldigt fina minnen!
 
Bilden är inte så tydliga vilket inte spelar någon som helst roll! De betyder iaf :)
Bilden imitten är på mig och mina älskade J och U, bilden över är på mig som typ.. 6,7 åring som håller mormors gamla katt, bilden över på vänster är på mig och våran gamla, sjukt saknade, hund Chili som vi sålde.. och min tid som blondin :o Bilden under på vänster är också på mig och vår gamla hund. Samma dag som vi hämtade henne! Bilden längst ner är på mig och min nära vän Moa! Haha.. vi gick i 4an eller 5an eller nått och tyckte att vi var ASTUFFA som hade sminkat oss så snyggt" ^^ Bilden bredvid på höger sida är på mig från Koster för några år sedan.

Jag hittade dock inga bilder på mig och Clara vilket var rätt synd.. :( Ville ha en bild på oss tsm men jaja.. Vi har underbara och MÅNGA minnen iaf! <3
Och varge bild av dessa betyder mer än guld för mig. Mer än allt! För varge bild påminner mig så starkt om någonting. Något vackert eller.. kanske sorgligt.
Som bilden på mig och mormors gamla katt. Bilden är tagen samma dag som vi hämtade den och jag skulle sova där. Jag sov ofta där förr...när hon bodde granne med oss. Och nej. Min mormor är fullt levande men vi var så tighta då. vi var så extremt nära varandra.. ohh shit. Börjar gråta nu men bilden väcker verkligen minnen! Den symboliserar liksom mormor för mig och hur kul vi hade! Alla gånger som jag sov där och på morgonen så satt jag alltid på hennes diskbänk medans hon lagade gröt och jag fick ALLTID ta lite salt ;) Älskade mormor!
Jag säger inte detta för att jag måste men jag har ALLTID, konstant sedan jag var ca 5,6 år gammal tyckt att mormor varit min största idol! Och så förblir det. Inte för att hon är tuffaste mormodern utan för att hon måste haft det så jävla svårt under sin uppväxt! Hennes syster dog när mormor var 11 och hennes mamma är hon var 14! DET ÄR SJUKT!
Åhh, jag älskar henne så mkt.

Detta inlägget fick alltså bli ett inlägg till mormor även om jag vet att min 87 åriga mormor inte läser detta. Men jag tror att det var nödvändigt för att både ni och jag faktiskt ska veta hur mkt alla betyder. Även om det är i bakhuvudet minnena ligger så plocka fram dem och sätt dem på väggen.. eller bara i hjärtat! Gråt ut lite. det gör jag ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: