2011-08-05
17:08:16

Nu är det hämtat! :D

Ja, först köpte vi lite mys till ikväll (småfolk - som igentligen är för bebisar - men är MITT "godis" xD) och dipp till det och sen hämtade vi ut paketet. Jag träffade Ullis och Jojjo 3 ggr på ica dessutom! :) YEEH
Men nu kommer bilder på det jag fick! :)
på ica :D
suddig bild^^ haha.. iaf på min nya kappa, tubhalsduk och väska
ser rädd ut o.O
ja.. iaf ;)
Trodde faktiskt väskan skulle va lite större men aja :) Gillar den.. gillar allt ;)
Min fasvoritsak är nog min tubhalsduk och sen kappan men tror jag kommer ääälska min assköna (ser den ut som^^) cardigan när den kommer i mitten av augusti iaf :)

Nu lyssnar jag på Liar Liar - Christina Grimmie. Ny favoritsångerska faktiskt :) Tycker hon sjunger så underbart!
Men ikväll ska jag och Albin va ensamma hemma. Vi kommer hjälpas åt att laga mat! :D Haha, men ska bli kul ocb bara jaha.. ne, vet inte varför jag skrev det där.
Hejdå...
Skriver ett inlägg snart igen och visar bilderna från Hållö som ni inte sett :s
Postat av: clara

NEEEEEJ DEN VÄSKAN SKA JAAAG KÖPA :(

Blir du arg om jag köper en likadan (fast jag KANSKE tar gul)?? Buhu hoppas du inte blir sur för jag tänkte köpa den innan jag visste att du hade den :o

Snygg design btw :D<3

2011-08-06 | 17:19:39
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: clara

NEEEEEJ DEN VÄSKAN SKA JAAAG KÖPA :(

Blir du arg om jag köper en likadan (fast jag KANSKE tar gul)?? Buhu hoppas du inte blir sur för jag tänkte köpa den innan jag visste att du hade den :o

Snygg design btw :D<3

Ps.du får en halloncupcake om du inte blir sur :)

2011-08-06 | 17:20:14
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: