2011-08-21
17:15:49

ohh ^^)

Pappa kom in med etyt block förut och bara: Jag hittade det, det är helt nytt!
Haha.., så jag antar att jag är ett block rikare?? :o Heh.. men jag måste faktiskt säga det innan nån säger "men det är väl klart Lisa" eller nått, jag är faktiskt inte lika beroende av block längre och tar faktiskt mer vara på de jag har... Jag föredrar att köpa kläder nu, bra? Nej venne..önska jag var en sån person som gillade att spara vartenda öre men så är inte fallet.
Idag har jag ungefär suttit hela dagen och läst Kenzas blogg... Jag började någonstans där jag slutade sist - alltså januari 2009 och har kommit en bra bit nu :D Men det är irriterande att jag inte kan slita mig från datorn. Jag känner mig så obeskrivligt äcklig :s Men jag ska snart duscha för tro det eller ej, duschen skriker efter mig..eller så är det jag som skriker efter den, men sen ska jag ta en stor härlig kopp te och försöka njuta av att göra precis ingenting den nästsista dagen på sommarlovet. Jag börjar faktiskt ångra att jag längtade så mkt till skolan. Det känns verkligen som att jag kommer få prov och sån skit riktigt snart.
Åhh vad äckligt detta är, massa vidriga flugor verkligen drar sig till mitt hår hela tiden, det påminner kanske lite om smör? Fattar inte hur det kan gå till eftersom jag duschade IGÅR(!!)
Jag har haft ett likadant förr men vi hade tydligen 2 ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: