2011-08-13
20:21:20

OMG! Jag är sinnessjuk!

Jag har spelat The Sims från 11:30 till NU!! (20:12). HELT SJUKT!
Jag läste på Claras blogg att hon spelat det i 8-9 timmar och jag bara wtf?? sen kom jag på att jag gjort precis samma sak.. fasst LÄNGRE! Min dag har varit sååå bortslösad. Men men..
Blev så sjukt sur förut, började nästan gråta för att jag blev så förtvivlad (börja aldrig spela sims..)! Jag hade gjort ett superstort och ASLYXIGT hus och en jättebra familj och alla hade sånna där vita grejer istellet för gröna så de mådde ASBRA och de hade nyss fått tvillingar men DÅ börjar spelet totallagga och datorn stängs av.. INGENTING sparas utom familjen som var från början (en mamma, pappa och en tonårstjej).
Jag bara: MRRR-.-
Men sen gjorde jag en till "familj", det var en ensamstående kvinna som sen adopterade ett barn. Det var superkul :)
Ikväll (vid 21 typ) så kommer kanske Boel - mammas kompis - hit. Hon är supertrevlig :D
Men annars ska jag väll kanske plocka upp lite saker från mitt golv och kanske dricka te och se på någon film:)
Kramisar <3
 (bilden är tagen från google)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: