2011-08-27
18:18:07

Shoppat :)

I förra inlägget ville jag visa lite bilder från konserten men i detta iaf så ska jag berätta :p Förut så åkte jag och mamma till Töcksfors där jag köpte en svart spetströja och ett svart linne som jag ska ha under från Indiska. Jag visar kanske bilder senare men iaf så älskar jag det :p
Efter det så stack vi direkt till kyrkan för att se på Majas konfirmation då de gör teater och sånt och shiit! Maja var så jäkla duktig. Och alla andra också förståss men jag längtar verkligen tills jag ska börja läsa nu! :o Men ja, efter det så åkte vi hem och här sitte jag vid köksbordet :)
Ikväll ska jag äta fruktsallad <3 Heh.. åt det igår också men det är ju så otroliiiigt gott! :o
Men nu ska jag nog kolla in lite bloggar och sånt :)
Svindåliga bilder på det jag köpt då;) (men visar bättre nån annan gång :D)
spetströja
linne
Jag jusst nu :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: