2011-08-31
07:30:50

Sista dagen i augusti då!

Skönt faktiskt, då kan ingen längre påstå "nu är det sommar" i fortsättningen på det här ÅRET!! :p Lalala, pappa står bredvid mig och steker pannkakor, nyttig frukost :p hehe, nej men det är gott *dreggel*
Sen skussar pappa mig till skolan och så.. FAN FAN FAN!!
Kom på att jag har en del av franskan idag.. jaja, tränade ganska.. mkt på dem igår....
Men det löser sig väl?
Idag slutar jag tidigt HÄÄRLIGT!
Jag höll ju på med en Rihanna bild i bilden föresten och shit bananas vad sur jag blev/är. Ögonen blev ganska bra men sen skulle jag måla resten och hon såg verkligen BREEED ut i insiktet. Som om någon typ gjort en pannkaka och målat ögon och sen mun och näsa på det :( Så jag blev bara skitsur och ja.. Men livet går visare och nya bilder görs :D
Nu får ni ha det superbra medans jag mår lite illa :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: