2011-08-23
15:58:53

Skola!

jag kom nyss hem efter att ha vart på skolan från kl hav nio! Mitt schema är rätt bra. Inga långa håltimmar mitt i (vilket är bra så man inte måste gå hem hela tiden.. men nån skulle ju va skönt så man slapp att atressa :s) och på onsdagar slutar jag 13:55 och på fredagar börjar jag 9:30 och inte 8:30 som jag brukar :)

Första skoldagen då.., den var helt okej. Dock hade vi ju liksom riktiga lektioner och inte bara chill. Som lunch fick vi fiskbullar men det har en så extremt konstig slemmig konsestent tkr jag så det blev sallad och knäckebröd för mig så nu när jag kom hem värmde jag en pirog och en liten pit hemmagjort pizza.. :D Jaja..

Hehe.. det är jobbigt för jag har ingen självutlösare (nix, går verkligen inte att fixa..) så jag tvingas alltid göra det på ett.. ehm, anorlunda sätt :p (typ.. ta upp foten xD )

Hur var eran första skoldag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: