2011-08-20
10:47:34

Sovit gott?

Själv är jag bara sliten efter att.. nej jag vet inte.., men är bara lite trött. Kom hem efter kräftskiva vid typ halv tolv inatt :) Maja smakade en kräfta, inte jag.., jag är alldles för feg!! hehe.. men jag åt räkpaj och bröd och kex och sånt :) Men sen såg jag och Majsis på film ("The Holiday") sen åt vi efterrätt. Det var panakotta och en krispig kaka.
Ikväll ska vi sticka på aktion på strandvik :) Yeeah, jag har 150 kr som jag kan slösa där :D hahah.., vad är det för fel på mig x) haha.. men jag kommer nog köpa skit.., som vanligt. Men åhh..hoppas det finns nån mysig stickad mössa som jag kan buda stenhårt på?? Hmm.. hehe, okej, shit vad jag överdriver allt då :p

Nu sticker Ola till Karlstad och ska köpa en ny dator till flytten och lite till. Kan inte fatta att han kommer bo 80 mil härifrån om en halv månad typ!! :o Det känns så wierd:o
Men jaja, nu ska jag dricka te och pappa steker pannkakor ^^ haha
Dagens Outfit :)
topp - england
shorts - H&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: