2011-08-30
15:54:41

Svar på frågestunden

Det var 3 st som skrev frågor så jag svarar på dem nu :)

Har du vart tsm med någon?
Svar: Inget seriöst, jag svarar nej isf :p

Vad har du för mobil?
Svar: En HTC Gratia

Vilken är din favoritgodis?
Svar: Choklad, tror det är marabou sensation, cookie and creeme :p

Vilket är ditt favoritdjur?
Svar: Katt eller hund tror jag. Igentligen katt för att de inte behöver tas hand om och gå ut och gå och sånt hela tiden utan man öppnar bara dörren x)

Vilka bloggar läser du?
Svar: jag läser typ kompisars bloggar (Claras, Moas, Moas (det är 2 olika..) och så) och sen även Kenzas och Lindas

Vem är din största idol?
Svar: Ganska svår fråga eftersom jag inte har en fast idol.. eller jo! The Ark är verkligen mitt favoritband - men också mina idoler sedan 2007 för deras texter handlar alltid om så smarta saker. Och de säger så bra saker. Så mitt svar får bli The Ark!
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om The Hangover 2? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: