2011-08-18
20:10:18

Tänk hur snabbt en dag kan förändras..

Jag är inte alls lika arg nu men jag är fortfarande jävligt irriterad på personen allt handlar om..

Aja, efter att jag kom hem från Clara (♥) så åt vi mat och sen stack jag och mamma ill mormor. Mormor frågade IGEN om jag hade fått... mens. Jag bara VARFÖR MÅSTE JAG UTSÄTTAS FÖR DETTA?!?!?!
Hehe..
sen ville mormor ge mig pengar typ så jag bara: Tack! <3 Hehe.. fick 100 spän. Det ska jag ha med till Göteborg! :D
Hehe.. hoppas verkligen att vi har tid för lite shoppning men jag och Clariiis kommer nig försöka få en liten puttenutta tid med den iaf :p
hehe..jag älskar verkligen att jag har 50 kr kvar av förra månaden nu och jag tror att jag har lite mer pengar här nån stans.. nej det har jag nog inte x) mamma kmr betala mat och jag allt annat :o
Men jag förstår henne faktiskt. jag kmr ta med typ ganska mkt av egna pengar men tror inte jag gör av med allt för jag ska "bara" köpa en topp från indiska, ett par höga shorts eller vanliga jeans från.. venne, nånstans o.O och så. Inget mer trro jag så jag kommer nog andvända.. okej! Det blir mkt iaf :( WÄÄ
Men vi får se, jag kanske kmr hem med lika mkt pengar ändå (utom inträde på Liseberg och nån skiva men lala..)
Hehe..
men det är lite kul att jag gått på skolan den dagen.. eller nej, jag vet inte riktigt varför det skulle va kul x) HAHA

Nu dricker jag iaf te på mitt rum och är ganska sleten. jag är typ sur för att det är fint väder idag! xD Haha.. jag är sjukt skum. Jag vill bara ha kyla ochen ordentlig höst för då kan man ha så mkt snygga ch varma kläder!! <3

Bilder från: Kenzas.se
Så enkelt men så fruktansvärt snyggt! Jag bara I WANT IT!! o.O Heheh.. men jag måste försöka hitta ett par byxor med hög midja.. helst svarta eller mörkblå eller nått :) Aja..
Postat av: clara

vem var du arg på? sms?

2011-08-19 | 09:27:51
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: