2011-08-13
21:01:03

Te

Nu ska jag ner och dricka te i min ensamhet eftersom mamma och pappa tydligrn var bjudna på kvällsfika hos Harrysson.. Men jag sätter på någon bra film, och myser med min stora kopp!<3 Hihi.. hoppas det blir kallt imorgon men att solen skiner så att jag kan ha på mig mina solglasögon OCH mina nya skor x) haha..
Men åhh.., jag vill va med Claris imorgon men vi får se hur det blir :) Hon kanske vill va med nån annan också ^^ Hehe.. :p
Det blir förmodligen inte särskilt mkt mer uppdatering idag <3
godnatt isåfall
Bild tagen imorse.. jag längtar faktiskt tills imorgon bara för att jag INTE ska ha slösat bort den dagen då x) Jag ska verkligen vara ute hela tiden såvida det inte spöregnar eller nått x) Hehe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: