2011-08-09
22:34:21

THANK YOU girl!

Tack tack tack Clara! Har typ tänkt på det fram till nu! x) Natalie Portman heter hon som var med i filmen igår ;)

Iaf, nu lyssnar jag på massa skön musik och är inne på gsm, fb osv osv :D
har skrivit 2 brev idag:) Ett till Clara och till min "brevvän".. vi har inte skrivit på aslänge.. Moa :) Tyckte hon förtjänade en länk eftersom jag aldrig länkat henne förr.
Claras blogg får vänta lite :p Okej, ne.. nu kände jag mig elak.. MINA JÄDRA SKULDKÄNSLOR! o.O
http://www.clariizz.blogg.se/
Sådär.., där var jag vänlig och gav dige n länkis Clara. Du är skyldig mig nått tbx.. typ. Vad sägs som stenen från toppen av memoritungan? Huu? ;)
Haha.. (det är ett internt skämt)
Aja.. nu vill jag medela er att jag faktiskt har ett liv för jag har läst 132 sidor i min älskade twilight bok idag! haha.. omg.., ja, mitt liv..
Ha det bra och sov sött.. om jag inte uppdaterar nått mer. Men ni får väll sova sött ändå om ni går och lägger er? :)
Min bok..och jag.. jag ska inte ljuga för er. Jag är egobild fixerad. Vissa bloggerskor liksom "vaddå, putar jag med läpparna??". Lika bra att erkänna det. men ni får helt enkelt tåla det!!

PS! kan nån snälla förklara för mig varför det kommer in massa bilder på obama och gamla tanter och gubbar och typ bilder på en random garderob och ja.. RANDOM personer varge gång jag laddar in bilder från min mobil till datorn. Asså det kommer typ 30 st VARGE GÅNG! Det är rätt så irriterande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: