2011-08-26
08:10:49

The ark - alltid en plats i mitt hjärta!

Igår kväll, vid 1 kom jag hem efter en underbar men sorglig dag. Hela konserten var helt sjukt äckligt amazing!!!
De var så asbra så jag dog och en kille som vi mötte pratade i telfon och han sa "detta var en av deras bästa konserter". Det var liksom som om han hade vart på många.
Jaja, men när jag o Clara stod där och hoppade som 2 galningar så .. såg Ola på oss typ och jag dog. Det var en sån extremt häftig känsla helt enkelt! ÅHH! Det var bara så underbart alltihop! <3
Men sen var allt så sorgligt för det var SISTA gången som jag ser de. Och nästsista gången de spelar tsm, någonsin!!
Men jag tog inga bilder typ, dels för att jag bara ville njuta till fullo men Clara tog några som jag hoppas att hon lägger in så att jag får kopiera och visa vilken bra fotograf hon är (och så får jag några The Ark bidler :p)
Nej, nu ska jag duscha.. även om det är skööönt med sovmorgon så måste man ju faktiskt ta sig iväg nån gång.. sen också :o
KAN INTE BESKRIVA KÄNSLAN FÖR NÅGON SOM INTE VAR DÄR IGÅR ASSÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: