2011-08-31
17:56:52

Trött, ont i huvudet, ont i magen, fryser

Jag börjar bli sjuk. Piss. Jag vill verkligen inte... Jaja, Jag får väll dränka mig själv i te och sånt.
o m g! Det var nyss en superskum reklam! Det var att om man gör så att andra andvänder kondom kan man vinna en iphone och de sa typ kondom 49370 ggr i en reklam på 40 sekunder. Mysigt?

Allvarligt, undra hur det blir med skola för mig imorrn.. jag är trött som fan och har så himlans ont i magen, huvudet och fryser som om jag skulle gå i shorts och linne i -2380 grader ^^
Mitt liv är underbart, ellerhur? -.-
Förlåt, jag vet att jag klagar men förlåt för det :(
ÄNTLIGEN så har tvn på mitt rum börjat funka igen * STOLT*!

En sak som jag verkligen vill göra när jag blir 18 är att tatuera ett litet stycke text i nacken. Jag vet precis vad det ska stå och så. "It takes a fool to remain sane" ska det stå. Tycker det är så otroligt vackert. När jag var på The Ark konsert såg jag en som hade den texten fast på baksidan av axeln och jag tyckte det var assnyggt för det var det teckensnittet jag ville ha. Men ja, det är ju ett par år kvar :p
Postat av: a-i

jag vill också ha en sån tatuering, som kenza fast det står It takes a fool to remain sane :p

2011-08-31 | 21:11:33
Postat av: neli

krya på dig!

2011-08-31 | 23:47:31
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: