2011-08-19
18:30:22

Trött

Vi sticker om typ tjugo minuter eller nått.. jag är svintrött, vet inte riktigt varför. Men så är fallet. Jag ska sminka mig innan jag är klar helt men jag kan göra det i slutet :)
Nu ser jag på nått tråkigt pogram på tvn.. vet inte riktigt vad det är heller men orkar inte byta kanal.
Jag tänkte på en sak förut, jag har bloggat enda sedan 2006 elr 2007 :o Och har gjort det ungefär hela tiden! Haha.. kollade runt på några av mina gamla bloggar förut och dessutom sökte jag på en av mina kompisars namn och då kom det massa .. okej typ 4, bilder på mig som var asgamla x) HAHA.. skrattade ett tag. Här får ni 2 bilder. En är rätt cool tkr jag :p Den andra är genomful och jag tyckte jag var så snygg x)
den genomfula! :D
den lite tuffa :p Maja var hemma hos mig så hon hjälpte mig att göra bilderna så :o Haha...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: