2011-08-18
21:36:14

WOHO! :D

jag har ett par krokar (3 st + nån skum "dekoration" över) som jag kan hänga väskor på nu! jag är så sjukt avis på att Clara har ett ställe där hon har sina väskor så jag bara. Jag är efterbliven, jag kan ta ett par krokar och hänga upp x) hahah..
Iaf så hänger 2 av väskorna där nu.. jag har typ 5 eller 6 st så :p
It feels good! :D
jag såg att ett nytt nr av solo har kommit ut och jag blev typ desperat av både den och solomode men jag köpte inte vilket är tur eftersom jag behöver pengar till Göteborg..
okej, jag känner på mig att jag bara skriver om tråkiga saker.. men vet ni? jag vill skriva om detta nu, annars skulle jag troligtvis inte göra det x) haha..
ÅHH! Jag saknar Jojjo och Ullis nu! <3 jag vill träffa dem och bara träffas typ. Men det får väll bli vid höstlovet som vi antagligen inte har samtidigt.. :( Jaja..
Imorgon ska jag städa mitt rum för det är bara äckligt att va här inne tkr jag.
Jag har en tallrik på skrivbordet, massa prudnadskuddar ligger på golvet överallt och massa kläder också som blev så efter  att A-I och Clara va här :s Sen ligger massa papper på golvet ja.. det ser bara skumt och äckligt ut :s
Jaja.., OMG!? Trodde klockan var typ halv ett på natten, den var bara 21:35 o.O
Inte kul.. men mrpf.
Sov gott alla läsare så syns vi någon annan dag? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: