2011-02-18
19:27:19

Vem vet mest.

Okej.., jag känner mig som en pensionär men tycker det är såå kul 8-|
Jag chattar även med Moa och så nu.
Sen ska vi äta fruktsallad med något vaniljgrejs:D<33
Pappa lagade hemmagjort pizza förut och det var verkligen goott:)<3
Sen blir det att se på Let's dans och sen blir det massa andra pogram ;)<3
Idag har jag skrivit brev till en sötis:D<3

Imorgon blir det nog en härlig slappdag:)<3
Jag ska först vakna upp och allt det där då(:o) och sen blir det att gå ut och gå, duscha och sen - förmodligen - ta och basta och sen blir det antagligen lunch och sen blir det bara att chilla;)<3
Men ha det bra och kommentera gärna:D<333

Kolla så söt min lille kissePisse Tiger är då:)<33 Jag gav han lite skinka förut och han blev som galen för att vara 11 år!!:o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: