2011-01-25
16:39:26

Buhuu:(

Nu är jag arg!! Inte nog med att vi har 40 miljoner prov och läxor..nu har jag tappat bort min nya mascara som jag köpte igår också.. :(
Jag har letat igenom hela huset och kommer inte ihåg vart jag lade den imorse..
Rikitgt förbannad nu asså!!
Jaja...fick mig iaf på liite bättre humör att jag har fixat naglarna och att jag och mor kanske stiller till t-fors på lördag och köpa nya skor och väska till mig :D<33 Men inget är bestämt nnu..
Ikväll (?) vid 18 har jag teater som jag skulle övat på.., vilket jag SÅKLART INTE HUNNIT!!!-.-
Det flyter inte på som jag vill kan jag väll ändå påstå^^
Men..skolan kommer faktist först så..
Jag är mest irriterad över min nya mascara..den var verkligen bra också!!!-.-
hehe...en tuff bild på mig xD nej men asså..där ser man liite bättre min nya hårfärg:)<33
*JAG VILL HITTA MIN NYA MASCARA!!!*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: