2011-01-26
15:40:07

...

Jag har nu kommit hem från skolan. Idag har inte varit min dag!-.- Känne rverkligen att jag bara klagar men seriöst!!!-.-
Vid maten hade jag tydligen fått hår i ögat som inte ville bort så det började svida så ögat blev helt rött för det började ju rinna tårar..från ett öga:p
Men iaf så fick jag ur det..sen.
Och nu..när klockan är typ (?) 4 och skolan stänger och låser så kommer jag på "Fan jag har glömt no boken!!"
OCH VEM HAR STOOORT NO PROV IMORRN ? Jo.., jag!!-.-
Asså helvete. Dagen flyter inte på nu.
Men ska försöka förklara det för mamma snart. får ringa upp henne.
Postat av: DIN BÄSTE VÄN!

HAHAHA! en sån kopp har ju jag med! :D :D :D

2011-02-03 | 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: