2011-01-02
13:33:32

Finaste flickorna..

..kommer t mig ikväll:D
20:40 hämtar vi dom vi bussarna och de stannar t onsdag morgon tror jag:D<333
Ska veeerkligen bli kul att ha dem här!<3
Nu, snart, ska jag väll göra mig iordning och duscha och allt:D<3
Sen ska jag inte göra någonting...kan jag tänka mig.
Ska kanske iväg t kyrkan sen för det är en som vart utomlands i fattiga länder som ska berätta lite  men jag får se hur mkt jag vill...eller aa:D
Blir förmodligen en ganska slapp dag ^^

hihi..igår spelade jag och mor min monopol och hahaha..jag vägrade ge upp fast hon ägde nästan allt (jag hade de billigaste o det dyraste men vågade inte köpa hus-.-) så ja...jag gick ut med typ... - 3000
hahahhaa..
Det var verkligen kul men KRÄVER EN RIVANSH!!:)
Men jaa...
Nu ska jag väll ta och kila :D<33

Den alldles för skumma bilden bjuder jag på xD
hihi..det är min hand med typ..ton med salva^^ <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: