2011-01-21
17:06:24

Fredag! ÄNTLIGEN!!:D<3

Det är sååå skönt! Efter en jobbig vecka speckad med läxor - och fått reda på att vi ska ha 5 prov innom 3 veckor(-.-) - så är det härligt med helg:D<33
Nu sitter jag på mitt rum och äter lite godis :ooo<3
haha.

Jag är inne på den tufa sidan http://www.gosupermodel.se/ som jag av någon dum andledning gillar xD hahaha..<3

Mamma är i Norge tills imorrn för hon skulle se på teater o träffa Kina - vän t familjen - och jag ville följa med men..ehhe, no;)

Asså!! Jag vill verkligen ta peircing i läppen men får dock inte..bara 5 år kvar typ..haha;)<33
Men jag funderar på om jag ska köpa sånna där med magneter så det blir som "fake" typ..:D<333
aja..får fundera på saken, okej lät sjuukt gammal där xD<3

Men hejdå.. (är medveten om dåliiig uppdatering:s)<33
Gammal, lite skum bild x)  .. för 1 år sedan drygt.. <33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: