2011-01-28
15:40:36

Jävla virus!!-.-

Efter att ha fått virus på datorn och gullige pappa har fixat det så är jag nu tbx:D<333

Ikväll ska jag på filmkväll till Simone och så:D Det blir mysigt. Förhoppningsvis är min vän Simon där:p
Hahahha...
Men ja... massa annat folk också antagligen:3
Jag gillar inte folk längre...Det låter skumt men förr kunde jag bli vän med typ.. ALLA nu är jag som i mitt eget skal och är med de jag känner som närmast och pratar nästan inte med andra..<333

Snart, typ, ska jag och min far åka ner till "stan" (hahah) och fixa till kvällen och maten ikväll och allt..<33
Är det nån nu för tiden som ser på Let´s dans ? Jag ser aaaaldrig på det nu för tiden.
Kollade förr men..tröttnade typ:D<3
Jajja...hejdåååå<3
Postat av: ABIRS♥

Hejsan du :)

Jag säljer billiga bloggdesigner för endast 20-35!! :)

Intresserad kolla mer på min blogg :)



såhär kan designerna se ut:

www.abirstest.blogg.se

2011-01-29 | 09:39:14
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: