2011-01-06
23:54:13

Natta ?<3

Känns lite bra att "natta" bloggen xP
Ehhm:o<33
Nej men idag har jag inte gjort särskilt mkt faktiskt:s
Jag och mamma har sett på film lite och sen har jag badat bastu en stund...tänkt ?
Nej men... saknar verkligen mina sötnosar:D<333

Imorrn vid 11 får vi "gäster" - Clara m familj..ellr asså, lillasyster och mor sin :p
Blir väll lite trevligt. Mina bröder och far min sticker ju t fjällen under helgen tsm med Claras bror o hennes far:D
Lite "skojj" för dem:)

Nej..tror inte riktigt det blir såå mkt kul t helgen..sova och typ..satsa på att skriva mkt brev och skriva ur dagboken kanske ?<3
Har ju bara runt 20 enstaka sidor kvar nu så ska verkligen KÄMPA!!;)<3

Men nu ska jag förmodligen sova snart...
Lyssnar på en låt som jag fastnat för sjuukt mkt för tillfället..
Cristina Agulera - Beautiful
Aja..
Sen är jag inne på gSm lite smått:D
Alla mina kompisar bara; Öhhm..just det^^
Men gillar sidan av nån andledning..gött folk där typ;)<33
Aja..

Ni kasnke har märkt att jag har bytt heather. Jag gillade den andra också - Som Alva har gjort - men gillade denna så fick bli så:D<33

Komentera käära läsare så blir jag öööverlycklig!!:)<333
Postat av: Luka

Hej hej gud vad fin blogg du har !Kram:)

2011-01-07 | 20:35:41
URL: http://lukaa.blogg.se/
Postat av: alva :D

gsm ..

lisa .. <3

2011-01-19 | 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: