2011-01-27
18:10:06

Ny frisyr

Ja...Nu har jag varit och klippt mig. Jag klippte mest topparna men även lite uppklipptD<33 Gillar det skarpt iallafall<3
Det känns som om no provet gick bra:ooo<3
Men ikväll blir det nog bara lite härligt mys med "ta hand om sig själv" grejer typ..
Och finally, imorrn är det fredag!!:D<333 Och sen på lördag får jag nya skor och ny väska:)<3
Ska bli såååå roligt. Igentligen skulle jag nog behöva en ny vinter/vår jacka men.. Jag har sett sååå många snygga men tycker ändå inte att jag ska behöva såå mkt. Men det jag får blir toppen:D<3
Och på lördag kväll är det även tsm kväll i kyrkan som vi ska dra till..
Och nästa torsdag och fredag är vi faktist lediga från skolan:)<3
På fredag eftermiddag sticker jag, mor och far till farmor och farfar över helgen vilket ska bli mysigt...
Där kan jag nog köpa nån jacka eftersom det finns ¨såååå mkt att välja på där, till skilnad från t-fors :s
Menmen...jag får se hur allt blir.



Min lite väl tuffa bild får jag allt tycka...
Håret är iaf lite kortare och så.. :)<333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: