2011-01-24
19:32:29

Plugga, plugga och...MER PLUGGA!-.-

Nu är jag nästan lite arg!!!
Asså jag får bara mer och mer läxor och prov HEEELA TIDEN!!! jag blir bara arg på allt!-.-
men men...
Vi hade ju idrott förut då vi var på Tingevi och jag o Moa tog en liten promenad eftersom våra fötter växer som..haha, nejdå driver bara men våra skridskor är för små.
iaf så gick vi en sväng. Länge sedan jag skratta så mkt faktist:D<33
Sen gick vi till Alexanders där jag köpte en ny mascara som är extremt bra :oo<3
Men sen skulle jag gå hem och Moa och Alva skulle till dansen.
Alva: Lisa, din väska ser ut som kaninpung
Jag och Moa: hahhahahahhahahhahahha

VEEERKLIGEN KUL xD<333
Aja..<33

(Några dagars gammal bild på 3 oseriösa tjejer^^p)<33
Bella, Jag och Moa<333
 (Min nya mascara:D)<3333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: