2011-01-29
10:24:20

T-fors :D

Ja..idag åker jag och mamma till t-fors och ska byta tbx mina skor som gått isönder!!-.-
Vi ska även köpa nya skor och en väska:ooo<3
Ska verkligen bli kul med lite nytt:)<3
men ja...nu har jag gjort mig iordning och vi ska sticka om typ...40 minuter eftersom mor min också behöver gör sig iordning lite:p<33
Men sen ikväll är det tsm kväll i kyrkan vilket ska bli kul..<3

Igår var ju jag på filmkväll hos simone och det var mysigt och kul:D<3
Jag och Olivia kom 2a i Ligretto (mowhahaha)...Simon och Maja vann :3
INTE OKEJ!!!
Men jaja...idag ska jag annars inte göra så mkt men det kommer ju kännas ganska fullspäckat iaf<3
Postat av: Felixlilly

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-05-09 | 21:33:41
URL: http://felixlilly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: