2011-07-17
10:54:21

Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko

Jag har så jävla otur så jag tror jag dör!-.-
Allt har varit bra fram tills igårkväll när jag kom hem till maja och känner att jag har feber!!! Innan jag gick och la mig igår så frös och svettades jag och massa.. :/ Har dessutom sovit dåligt och vaknat extremt ofta vilket inte heller är så kul..
Idag har jag inte feber men jag är super tätt i näsan och ganska utmattad.. Jag har varit sjuk typ 3 ggr under detta sommarlovet! Det är fan inte normalt!-.-

Aja.., nu ser jag på Eva och Adam nere iaf :) Orphan går också men har sett den så mkt så orkade inte. Ska snart även se på Water for elephants! :D Såg den igår hos Maja också och gosh så bra den är!
Men jag är superglad för Maja har fixat ganska mkt ny musik till min mobil! :)
Jag är helt besatt av Maggio och Linnros. Men Adele är ju asbra hon med.. aja, haha
Ha det bra folket :D Ska väll ladda ner bilderna från veckan snart också kanske? :o <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: