2011-07-31
19:58:29

Fick bara lust att skriva :)

Idag har vart en sån där dag som man nog igentligen inte vill ha.. inte jag iaf. Jag vaknade vid 12, åt lunch som frukost och vi stack och badade. Trodde klockan var 2 men den var 5 när vi kom tbx och ja... nu är klockan snart 8 och det känns som om klockan är 5.. Fin tidsuppfattning jag har va? :D
Hehe..
Jag läängtar tills mina kläder kommer från H&M nu! Sa jag det förut att vi beställde kläder från hm i förmiddags..?
Ïaf så kommer väskan, kappan och tubhalsduken till veckan och min cardigan kommer i mitten av augusti! :D
HERRE GUD! Det är bara 24 dagar kvar tills jag börjar skolan! o.O
Tufft :p Fasst ne.. fasst samtidigt jo. Jag längtar typ lite till att få träffa alla och jag hoppas verkligen att det blir en riktig höstdag så att jag kan ha mina höstkläder på mig.. elr nått ^^
Hehe.., aja.
Till veckan (troligtvis inte precis imorrn men nån dag..) så sticker jag till Mellanmon och träffar JOJJO OCH ULLIS OCH EMI och ja.. är där så då blir det ingen uppdatering. Kanske några tidsinställda inlägg.. elr nått.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: