2011-07-17
11:23:33

Här blir det bilder :D

Jag och mamma utanför Göteborgs konstmuseum


Efter att jag och mamma sovit i ljungskile hos Annette och hennes 2 barn Elsa,19, och Nils,16

Och så kommer det! De sämsta bilderna från RIX FM!!
rätt många bakhuvudbilder på folk men ^^ Detta var då Christian Hedlund där framme
Vincent
Christian Walz tror jag att det va.. eller nått? :o
Broken door
Tove Styrke
Tove Styrke
Tove Styrke (tyckte inte hon var bäst så vet inte varför jag tog så "många" bilder på henne igentligen x) Walz var ju goast igentligen! <3
 Erik sederstett (heter han så..?) Erik i EMD iaf :D
Erik igen! :)


Jo, Erik Amaryllus (eller vad han heter xD) var verkligen ´kass.. förlåt men det var han verkligen! Första låten sjöng han asfalskt på och alla började typ kolla på varandra x) Haha.. aja, riktigt kul har allt varit iaf. och imorrn sticker jag till Hållö och då kommer nog fler bilder upp :D Håll ut bara folket ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: