2011-07-31
20:05:37

Hur mår jag?

Jag vet inte. Kanske är det för att det är söndag, kanske är det för att jag är svartsjuk eller vettefan. Men jag vet inte hur jag mår typ. Jag har en klump innombords som inte vill bort. Det känns som att jag vill gråta, eller bara lägga mig ner och skrika. Jag vet inte. Mitt huvud känns sådär superfullt av tankar och funderingar men jag vet inte hur jag ska tänka på dem för att det ska kännas mindre.
Och en sak som jag väldigt ofta tänker på sånna här dagar och andra dagar också faktiskt det är hur fan folk tänker. Jag säger inte alla, men många. Man säger att man kan lita på dem, nej det kan man inte för de snackar skit om en, när man säger att man t.ex gillar nån så går de framför näsan på en och bara driver runt.
Jag bara känner för att skriva av mig. Allt.
men det gör jag inte. För jag vill inte må dåligt över nått som jag kommer ångra senare i livet isf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: