2011-07-26
14:58:23

Ibad har jag bakat bröd och ska baka tårta ikväll :D

Yes, min moder fyller 51 år imorrn så då ska jag baka tårta ikväll. Jag har nyss bakat dubbelsats av bröd som faktiskt blev superlyckade :)
jag har hittat några saker som jag ääälskar ur H&M tidningen som jag rent av måste ha.. typ iaf ;)¨
jag vet att jag är helt galen när jag säger detta men det är bara så jag känner.
Alla älskar typ sommaren mest av allt men jag är helt galen i hösten. Jag älskar alla kläder, den kyliga luften som verkligen rensar lungorna, härliga promenader och jag trivs liksom som bäst när det är höst. Det går inte att ändra på liksom..
Aja, eftersom min dator är efterbliven ovh gillar korvar med majonäs så får ni ingen bild heller.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: