2011-07-01
21:48:00

Jag bara väntar och väntar och ja.. varför går tiden så sakta när jag vill att den ska gå snabbt och snabbt när jag vill att den ska gå sakta?!

Jag sitter vid soffan nu med en sovande Tiger gredvid mig! <3 Så sjukt vacker är han.
Imorgon kan ni bara räkna med dålig uppdatering och till veckan ännu sämre.. troligtvis inte någon alls..kanske något tidsinställt inlägg eller något men jag får se. Och när jag sitter i bilen den 12 med ett ny mobil (sry att jag typ bara skriver om den nu men ni får nog vänja er ett tag framöver för jag är sjukt taggad inför att få se den :D) i handen så kan jag ju göra typ inlägg via den :D<3 Lalala...
Vi har sett på "Mannen i graven bredvid" förut och den är så mysig.
Det ringer stup i kvarten här... lite smått jobbigt men jag antar att det är så det är bara :p Hihi
Jag tror att jag måste ha extra mkt sömn inatt för imorrn kommer jag vara uppe typ till 4 på morgonen.. kommer jag orka ?
Hehee.. ULLIS KOMMeR IMORRN!!!!!<33333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: