2011-07-28
15:04:01

Jag har haft så kul! :)

Verkligen! Jag och deras dotter Agnes, som då är 1 år äldre än mig, som superbra överrens och blev bra vänner :) Så igår vid typ.. 11 kanske ? gick vi ner och badade.. okej 10 men sen kom tbx vid 11 (detta var på kvällen). Sen idag så åt vi frukost sen gick vi ut en liten promenad med deras hund Flisa!! (VACKERT NAMN DET ASSÅ.. det rimmar på nått annat :D) Precis när vi kom tbx blev vi badsugna så vi bara: Nee, nu går vi ner och badar så det gjorde vi och sen skulle vi hem och hämta våra föräldrar så att de också skulle med ner och bada men pappa sa att de hade gått till sommarvik för att bada istellet så vi gick dit och det var de inte men vi badade iaf.. sen fick vi en idee (jag får alltid asskumma ideér :o) så vi tog skorna i handen och handukarna på huvudet och tänkte simma dit vi först var och badade men eftersom min turban liksom blev astung tack vare att den trillade i vattnet och mina tygskor också var rätt tunga och ja.. Agnes var rädd för abborrar så sket vi i det och gick hem istellet.
Påvägen hem mötte vi Moa, jennie och Olivia så jag presenterade dem för varandra och sen gick vi hem. Där hemma åt vi chokladtryffelkaka och sen åkte de hem :(
Men det var iaf askul att träffa dem och det ska bli flera gånger :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: