2011-07-24
15:07:31

Jag vet, dålig .. rent av hemskt sorglig uppdatering.

Yes, och som Clara skrev i sin blogg. I can't say Im sorry... eller lite kanske nu eftersom mitt liv liksom INTE rullar på. Min ögoninflamation har nästan gått bort. Vaknade idag och KUNDE SE MED EN GÅNG! :D Wiiihooo ;)
Idag vaknade jag ÄVEN med ett paket vid min sida fööör..det är min  namnsdag :D Vi brukar aldrig någonsin fira sånt men eftersom min syssling Ullis (som kommer hit igen med emilie och deras föräldrar Kerstin och Hasse. Dock är Jojjo fortfarande på Konfaläger då.. :/ ) lärde mig ett trix :p Hahha, det är stämplat som "secret" x)
Iaf i paketet var det ..domdomdom; ETT BLOCK! :D En nästa dagbok troligtvis :)
Det var superfint. Asså verkligen!!
Aa,ni får kolla här;

Den är inte lika avlång som den ser ut och så men den är superfin och det är mkt mer detaljer än det ser ut att vara...


Idag blir det en chillardag (tufft uttryck, tycker ni inte?) eftersom det regnar och ja..jag är halvsjuk. Jag vill igentligen ha en kortdag med en chikago/ljug/vänd10an nörd men jaja..
Kanske dagboksdag? MEN som mina närmsta vet så kan jag nästan (mer förr) aldrig göra ur en dagbok utan att jag börjar i en ny.
Hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: