2011-07-01
14:16:39

JULI???

Asså jag blir nervös och stressad av att tiden går så äckligt fort! Det är verkligen inte härligt. Det känns bara som att sommaren snart kommer vara slut!:(
Imorgon träffar jag äntligen ULLIS!<333 Jag kommer nog följa med henne till mellanmon på söndag? (mamma sa det iaf :D) och kommer vara där till minst fredag sa hon. Jag får väll se hur det blir men aja c: Sen den 12 sticker ju vi och våra mödrar till Göteborg och är på Lisebeerg och massa skoj! Sover på hotell 2 nätter tex :D
Men åhh! Den 25 augusti så har The Ark sin sista konsert!!! :( Vill verkligen gå och mamma sa att det kanske kunde fixas! Hoppas typ pappa och jag kan gå eller nått.
Clara, du ska väll dit? Får det plats i bilden KANSKE jag kan åka med er? :o
aaja.., det ordnar sig, det vet jag :)

Sista dagen på kyrkerud idag iaf. Kul var det men det känns som att modellen alltid ville ha lite.. UHHiga ställningar :s Hehe..
Vill inte gå in i detalj men kan väll avslöja att jag fick kväljningar igår.. ;s
Heh.
Men nu är det slut iaf... Kommer sakna skolan och hoppas att bara jag och clara kan gå igen nästa år!!<3
Aja.. puss och kram.

1 dag mindre kvar tills jag får mobilen min!!!<333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: