2011-07-09
12:20:18

Känner att bloggen är typ 100 mil bort just nu :s

Igentligen är jag inte alls sugen på att blogga nu.. men ibland blir jag det. och skriver jag blir det nog korta inlägg men jag känner bara att bloggen kanske inte kommer vara lika aktiv hela tiden ochd et är något som bara måste få vara så för det är sommar och jag vill leva och ha kul bara.
Som nästa vecka kommer det vara assämst uppdatering eftersom jag åker till Göteborg på tisdag och är där tills på torsdag. Då åker Ullis och Kerstin tbx till Stockholm och jag och mamma åker till hennes kompis i Ljungkile och sen åker vi till Trollhättan (där blir det kanske uppdatering) och ät hos farmor och farfar och sen ska vi gå på RIX FM FESTIVALEN som är i Trollhättan då så det ska bli riktigt kul!
Jag kanske fixar några tidsinställda inlägg för att göra er glada och så men jag får se lite! :)
Men min sommar är och kommer fortsätta vara toppen!
Men ha det bara alla fina..
Såg ni mitt mobilinlägg igår föresten.. hehe.., det gick tyinte att skriva nått för det kom hela tiden i rubriken isf.. :(
Aja, ha det bra! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: