2011-07-01
17:49:18

Orphan går på tvn!

Jag sitter typ spänd. Det går inte såmkt annat så även fasst jags ett filmen ett x antal gånger tidigare så ser jag på Orphan som går på canal+ jusst nu :)
Jag har som någon bubbla runt mig nu att jag bara vill måla med akvarell hela tiden. Men grejen är den att jag vill inte ta slut på papper.. what a loser I am! ^^
Min något tidiga önskelista kommer här:
akvarellblock
akvarellfärger
penslar till akvarell
stafli
oljefärger
tavlor att måla på (till oljemålning)
pengar
Igentligen vet jag inte varför jag skriver sånt på bloggen eller så eftersom ja.. ni kommer troligtvis inte fira mig på det sättet^^
Hehe.. men ja, jag fick bara lust till det :p
Ha det bra nu och troligtvis blir det inget mer bloggande idag!
Postat av: Anonym

wow, du skrev detta inlägg för 1 min sen

2011-07-01 | 17:54:40
Postat av: Lisa

varför skrev du som anonym? Jag kan ju se din ipadress vettu^^ Och vad har det med saken att göra om jag skrev inlägget för 1 minut sen eller inte? :p

2011-07-01 | 19:03:31
URL: http://somenliisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

de va kul :(

2011-07-02 | 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: