2011-07-29
12:00:26

Varför kommenterar ingen? :(

Varför? o.O

Aja.. :p Idag ska jag njuta av solen och typ bara sitta ute och gosa mig. Kanske gå ner och ta nått dopp. Jag får se :)
Jag älskar sommaarvädret som är nu. Varmt, soligt, skönt, UNDERBART!
Idag kommer Emilie och Ullis hit c:
Kerstin och Hasse kommer också (deras föräldrar). Vi ska äta middag här och så. Det ska bli så kul. Och till veckan får jag träffa JOJJO!!! :D Har inte sett henne sedan skolavslutningen för sen skulle hon på konfaläger och allt :/
Men då syns vi snart iaf :)

Åhh..jag har småpanik för skärmen är asliten.. eller texten dampar sönder.. jag trycker på FN och 2 som jag ska för att det ska bli större igen men ingenting händer... dessutom har jag ett myggpett på det där känsliga stället under foten ._.
Hehe.. Ni får ha det bra, okej? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: