2011-06-20
12:53:56

10 saker ni inte vet om mig!

1. Jag har varit med i en reklamfilm i Danmark.
2. Jag ska troligtvis provspela för en filmroll i sommar.
3. Min favoritdryck är citrusdryck.
4. Det börjar klia i ögonen om jag äter kiwi.
5. Jag har åkt ambulans.
6. När jag tecknar känner jag mig fri.
7. Jag hatar när folk härmar mig.
8. Jag har ett löfte om att jag inte ska dricka alcohol förens jag är 18.
9. Jag gillar inte att bada i havet såmkt eftersom jag är rädd för hajar och sköborrar och dessutom inte gillar saltvatten :s
10. Jag är rädd för killar men mkt muskler och flint :o
överdriven bild på killar med mkt muskler som jag skrev om :p
Postat av: Olivia

Lisa, vilken film!? <3333

2011-06-20 | 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: