2011-06-25
10:26:12

Äckelsak!-.-

Okej.. öhhm, sånt här känns så extremt typiskt när det handlar om mig! Om 2 dagar börjar målarkursen och jag har svinont i halsen, hostar hela tiden och är täppt i näsan och kallsvettas en aning. Så nu sitter jag med tofflor, mammas tjocka fliströja, mjukisbyxor, tröja vid tvn och Ola zappar mellan massa kanaler.
Men jag ska försöka svetta ut den lilla febern jag har och sen bara undvika och skuta bort det om jag har lite kvar på måndag. Men jag har verkligen inte tid att va sjuk nu för idag är första, rikitgt soliga dagen sen typ jag slutade skolan, jag börjar på teckningskurs på måndag och går där tills på fredag, på lördag har mamma och pappa 50-årsfest, och sen är Ullis och Emi här och då vill man tillbringa tid med dem. Den 11 fyller Clara och Jojjo år (dock kan jag inte fira någon av dem av olika andledningar.. :s) och den 12 sticker jag, Ullis, mamma och Kerstin till Liseberg och sover på hotell 2 nätter. Ser verkligen fram emot denna sommaren,.. och tills jag blir frisk :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: