2011-06-22
13:32:06

Äta frukost kanske? ^^

Hehe.. vaknade vid 12 idag. Fattar inte varför jag sover så sjukt länge. Och nu ser jag på "The runaways". Den är faktiskt rätt bra <3
Men en sak stör jag mig på något så otroligt (ingenting med filmen att göra)!! Varför har vi så sjukt dåligt väder?!
Jag skojar inte! Vi har inte haft en såndär rikitgt varm och härlig dag sedan min skolavslutning och t.o.m 1 vecka innan det!!
När ska det där fiiina vädret komma så man kan känna sommar i hela kroppen?

Jaja.. nu ska jag gå och äta frukost :) Ha det så bra allihopa <3
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: jag ska försöka mig på det här med tidsinställda inlägg, lovar! Om det funkar bra så fixar jag så att det dyker upp lite inlägg medans jag är borta :)

Det här med akvareller är lite svårt att besvara.. jag la precis upp en video med step-by-step bilder när jag målar, men jag vet inte om videon är till någon hjälp.. Men ett inlägg där jag visar mina penslar och sånt kan jag göra :) så håll utkik! kram

2011-06-22 | 23:35:04
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: