2011-06-05
20:42:31

Cypern - bildbomb

en asstor ödla typ som vi fick kort på :DDär sov jag :)
våran utsikt från hotellrummet
jag och papi :)
här åt vi andra kvällen

haha.. blev lite kräfta också från att ha vart vit som fan innan man stack men nu är jag faktist en aning brunisch :D
en av poolerna vid hotellet :)
såhär fint var havet där.. fasst mer genomskinligt så man såg lättare bottnen ;o
När vi var ute och åt på pappas födelsedag! :)

 och det slutgiltiga resultatet. Fick t.o.m höra av mamma när jag kom hem nu att jag blivit ännu brunare igen x) hahah.. men har blivit ganska brun i ansiktet och halsen och sånt :D
I'm so happy for that.. men nu ska jag bara bättra på brännan på benen imorrn x) Det är min skolavslutningsklänning och klänningen som jag ska ha på mami och papis födelsedagsfest som jag har på bilden.
Ha det bra.., hoppas ni gillade bilderna.. det var bara några av dem. Pallade inte lägga in alla för varge bild tog typ 5 minuter för sig att laddas in!-.-
Postat av: Caroline

Shiit! vad brun du blev! :o

2011-06-05 | 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: