2011-06-05
20:05:31

Grattis Ola, 22 år idag! :)

Idag fyller min bror 22 år. Av mig fick han 2 trisslotter som han vann 50 kr på (haha.. han fick 4 av pappa och mamma som han inte fick ett piss på.. antar att jag ger tur - skoja). Så man kan säga att han fick typ.. 100 kr av mig eller nått :p
Haha... jag har även kommit hem från Clara för några timmar sen. Vi tog lite kort vid sjön... eller ja, hon och a-i och jag var med på några av dem men eftersom jag inte laddade upp bilderna på bloggen så har jag dock inte bilderna.. menmen...
Jag har även gjort en till bild här om dagen som är en kille. Jag ska nog lägga till en kategori igen tror jag. Drawing får det bli :D
Men nu kommer Cypern bilder komma upp på bloggen.. i nästa inlägg :p
mowhahahha :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: