2011-06-11
15:31:24

Hahaha, mammas gamla dagbok är fett skön x)

Jag fick läsa en av mammas gamla dagböcker som hon hade när hon var 10 - 11 år. Hon hade skrivit en låt som hette "I am sorry Oboy" och det gick såhär; "Nää, jag orkar inte mera skrek jag när jag höll på att skriva brev till Anna. Oboy, oh jag tänkte inte på att du var här. I am sorry. Har hade jag gjort bort mej Oboy. Har jag gjort bort mej nu igen. Jag bara dök ur farten och ut genom fönstret. Vi bor ju på lägsta våningen men ändå. Då vakna jag mitt ute på gatan. Hjälp jag sprang in. Nu har jag gjort bort mej. Jag hade gjort det i sömnen. I am sorry Oboy. Vi var ju på semester i Mexico och alla kom och titta på mej. Sinjorita vill du skita i min nya toalett. Oboy vad yrar dom om. En ambulans kom Hm.
Och så låg jag där i sängen igen. Oboy har jag gjort bort mig nu igen"
Jag skrev med hennes stavning och så många pungter som hon har satt ut.
Dock skrev hon över halva dagboken i skrivstil och jag knabbt kan läsa :s Men när jag läste det jag kunde så skrattade vi högt åt det hon skrivit x)
Jag läste alla hennes 3 dagböcker och så. Haha, det var så himla roligt verkligen!!
Men nu får ni ha det så bra vänner och fiender ^^
Dagboken som mamma skrev i.

PS! Jag och mami bakade bullar imorse. Mina blev faktiskt supergoda men det blev dock inte särskilt många av dem men mamma gjorde massa av hennes som är underbara de med :p! <33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: