2011-06-29
18:23:06

Here we go again :p

Kyrkerud Dag 3!
jepp, skrev inte igår.. tror jag? Hehe.. iaf hade jag annat att göra och jag kände att jag lika gärna kan göra andra saker... Clara var här rätt länge och så dessutom. Och vi var bortbjudna till Sjösdedt och var där till elva tiden :)
Iaf, idag ska jag prata om nu..
Idag har vi målat kroki/modellmålningar heeela dagen. Vi målade alltså av en naken människa.
Och ja... vi gjorde det hela tiden :p Inte så mkt mer invecklat eller andra saker vi gjorde liksom.
Men jag har faktiskt köpt saker varge dag x)
Och det kommer inte sluta ännu inte ;)
Under kursen än sålänge har jag köpt;
2 grafitpennor
1 A3 skissblock
akvarellsett
1 skild akvarellfärg
pensel
akvarellsvamp
kolpenna
pennor (2H, HB, 2B, 4B, 6B och 8B)
Möjligtvis något mer men inget jag ´kan komma ihåg fakitiskt.
Ni får lite bilder också :D¨
akvarellsettet
pennorna (jag har andvänt dem rätt mkt.. hehe)
mina penslar och min svamp
hehe.. satt ute och målade lite med akvarellen.. ville liksom bara få ur mig lite av den konstenergin (?) som jag kände x)
målningen heter "mannen utan ansikte"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: