2011-06-12
15:09:04

Herre Gud, vad är det med mig!?

Asså jag tror att jag kommer dö av att jag flagnar sönder mig själv. När jag nyligen kom in i mitt rum så gissa vad jag upptäckte!? Hela min säng var full med massa ski¨nbitar typ! :( Och jag kollade på mitt ben. Uhh säger jag bara:s¨
Men aja..
Imorgon är det skola igen.. måste medge att det är en aning depprimerande. Vi ska ha brännbollsturnering. Sen kommer Jojjo och Ullis precis efter skolan!! :D Och ja.. på tisdag är det mentordag och på onsdag, SKLAVSLUTNING! Är sjukt taggat inför ett lååångt härligt sommarlov asså!
Men ja.. ni får ha det så bra ;)
Postat av: clara

Jag spydde när jag läste det. Nästan iaf. BLÄH USCH PÅ DINA SKINNBITAR :S spyr typ när du satt och pillade loss EUW KÄNNS SOM JAG HAR DET I MUNNEN NU

x(

2011-06-12 | 15:45:48
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: