2011-06-23
21:41:15

Jag känner mig hemsk!

Jag har nu lovat er gång på gång att en ny bild ska komma. Och om sanningen ska fram så har jag faktiskt ritat lite i smyg :p
Jag blev rätt nöjd med bilden men det är som om huvudet och kroppen inte är samma bild och det stör mig ganska mkt. Det är en rätt sexig kropp med ett sånt där sött ansikte men jag vet inte om jag kommer lägga in den. Det är ingen ideé att säga precis när jag kommer att sätta mig ner och teckna riktigt men jag kan verkligen lova er att nästa vecka kommer jag veckna. Och om ni vill se bilderna så får ni vara beredda på att det kommer vara nakenbilder eftersom kursen som jag (och Clara) ska gå så är hälften av kursen med kroki (att måla av en naken människa). Men ska jag vara ärlig, det äcklar mig inte, det fashinerar mig! Jag vill så extremt gärna utvecklas och om det är en människokropp jag ska se för att verkligen lyckas med mina bilder så varför inte?
Jaja.. jag ska FÖRSÖKA att rita lite nu.. men lovar INGENTING!
Postat av: clara

haha jag tänker iaf INTEEE lägga upp dom bilderna ;o

2011-06-23 | 21:57:05
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: clara

Sorry att jag inte ringde igår men klockan blev plötsligt 11 och jag ville inte ringa så sent...ring mig när du ser detta! vi ska åka dit klockan 3 ungefär...

2011-06-24 | 09:52:08
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: