2011-06-06
12:48:46

Jag ska göra 100 kort!!

Mamma och pappa har ju 50års fest om mindre än en månad (!!) och tills dess så ska jag göra 100 namnplaceringar och då ska det inte bara stå t.ex: Lisa, utan det ska vara blommor eller något med lite Grekisk feeling att göra eftersom det är Grekland tema :)
Jag har gjort 9 st^^haha.. men varge kort tar typ 10 minuter att göra :s

Idag vid 16 tiden så sticker jag till Clara! :D
Det spöregnar ute :) Jag gillar regn ibland.. nu har det varit en asmysig gosmorgon för mig. Mamma väckte mig vid 10, halv 11 och vi var inne lite på datan och kollade kyrkerudshemsida (det blir nog en teckningskurs isf) och sen åt vi frukost tsm och spelade kort :D Jag vann först cicago och sen ljug 2 ggr :D Hihii..
men nu nån dag måste jag lägga in lite bilder som jag har tecknat iaf...
Postat av: clara

Haha jobbigt :)

2011-06-07 | 17:07:56
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: